Toneros Creative Commons License 2016.07.17 0 0 23650

Korábbi bejegyzésemet kiegészíteném, hátha valakinek lenne ötlete:

 

"A 1998-as 2.0TD Primeránk egy ideje alapjáraton erősen füstöl, a fordulatszám ingadozik. Menet közben nem látom, hogy füstölne, viszont érezhetően rángat, mint amikor kihagy egy henger. Visszaolvasva azt találtam, hogy mivel elektromos Bosch adagolós, valószínűleg az egyes hengernél lévő tű löket jeladó lehet a hibás. Sajnos a tű löket jeladó cseréje nem oldotta meg a problémát, a felső holtponti jeladó cseréje sem. Ugyan az a hiba. 
Van valakinek használható ötlete?"

 

A porlasztócsúcsok ki lettek szerelve, nyomás próbázva, mind tökéletes. Üzemanyag nyomás jó. Hőmérséklet érzékelők, holtponti jeladók jók. Másik komplett adagoló cseréje után ugyan az a hibajelenség.

Hidegen kb 1 percig tökéletes, aztán kezdi a dadogást, füstölést alapjáraton. 

 

Mi lehet még?

 

Érdekes, hogy ha a tű löket jeladó csatlakozója szét van húzva, szinte tökéletes a motor járása. Ha ugyan ez a porlasztó kicsit meg van lazítva és mellette kispriccel az üzemanyag, akkor is szépen jár a motor. Ha minden a helyén van, jön a káosz.