pansatoni phil Creative Commons License 2016.07.14 0 0 19576

Tapasztaltabb kollégák segítségét kérem. Eddig azt hittem én az vagyok. :)

 

Szopó roller van. E34 525tds. Sokan ismeritek.

Eldőlöget egy ideje a vízhőfok mutató.

-Nem fújja fel a rendszert, nem nyomja ki a vizet, nem bugyborékol, nincs olaj benne.

-A hűtő kiválló állapotban van kívül-belül.

-3. féle termosztátot raktam bele. Vadi új , majd régi Behr, és régi, de hibátlan Calorstat.

-Infrással mérve a legmelegebb pont amit mérni tudok az egyes henger porlasztója tövében 90 fok, ilyenkor van eldőlve a mutató. Közép állásban 80-85 fok.

-ha a termosztát kinyit végre, akkor béke van.

-Forróságban, dugóban, folyamatos pályázásnál semmi gond.

-Ha félreállok pisálni, leállítom, indulásnál egyből eldől, és úgy is marad míg végre a termosztát ha kedve van kinyit, és onnantól jó.

-A kis cső pisil ahogy kell a kiegyenelítőbe.

 

 

Kérdéseim.: -Tud úgy szar lenni a vízpumpa, hogy a járókerék tuti nem hagyta el a tengelyt? Mondjuk buborékokat gyárt(kavitál) és a termosztát ezért nem vízben áll hanem bugyborékokban?

-Szarakodhat ilyen módon a vízhőfok jeladó?

-Vegyem ki a termosztátot, mit csinál nélküle?

-Vegyem ki a vízpumpát is, hátha ragyavert lett a kereke?

 

Vagy ha ezek nem, akkor miafene??

 

Köszi,

 

Gyula