plzltn Creative Commons License 2016.06.23 0 0 3992

Joe messze a legtöbbet bütyköl ezek szerint. De azért nekem is le-lecsöppen egy két félóra altatás után. Kihasználva azért "szögelek" néha valamit.

 

Megrendelésre elkészítettem a nagykerekű elektromos rolit.

 

 

Eddig szólt a mandátumom, ez a fényezés előtti állapot. Most elvitte a tulaj szépíteni, majd a végén visszakapom összeszerelésre és a egy fotózkodásra. szumma 27 kg lett LiFePO aksival! Bemértük, a 8 sebességes shimano agyváltónak köszönhetően 48 Km/h a max sebessége, és ráfér még 2 foggal nagyobb fogaskerék elől a motorra. 29 Km-t tudott menni vele a tulaj, és 1-esben nem találtunk a környékünkön olyan emelkedőt, ami akár a lemerült akkuval is, de leküzdhetetlen akadályt jelentett volna.

 

 

 

 

 

Aztán egy saját célra készülő projektbe is belekezdtem. A maradék alkatrészekből összeraknék egy kerékpár trailert. Célja lenne a csereszabatosság is. Jelenleg a hátsó keréktengely anyájára tud egy pillanat alatt felpattanni. Csak ez a csepel magas-zárt anyája kell a bicóra:

 

 

 

 

Itt még nagyon kezdő állapotban van, mára lényegesen előrébb áll. Kipróbáltam akkukkal, de! Li-osra anyagilag nincs esély, ha lenne, akkor annyiért egy gyári holmit is vehetnék. Hagyományos aksikkal meg nagyon ingataggá vált a magasan lévő (hiszen csak a kerék főlé fér el az akkupakk)  viszonylag nagy súlypont miatt. Ezért most egy kisebb láncfűrész motorját keresem a célra. Azzal 3-4 kg-ból + a benya ki is jönnék. És a kettőből az egyik mehet akár tengelymagasságba is, lejeb hozva ezzel a súlypontot. (így a tetejére akár egy gyerekülés is elférne...)

 

Kaptam egy choppert, amiből faraghatok valamit valamikorra valamelyik EMAT-ra. És elárulom a TITKOT! Töröm a fejem, mitől lehetnék ismét ötletes...

Előzmény: MECSI (3991)