Köszönöm a tippet. Meg néztem azt is, de az rendben volt. Viszont , hogy mitől, de megoldódót a probléma. Kiszedtem az egész fekete dobozt a tágulási tartály alattit + az őszes csati ismét.
A motor elején van egy fehér színű jeladó amit előzőleg nem húztam le, most az is meg volt. Az olajszűrő és a generátor közötti fehér jeladó- ezt tudja valaki mire szolgál?
A váltó tetején lévő lila színű csatira menő vezeték volt kicsit megpörkölődve. Ezt be húztam szigetelő szalaggal. A tuti az lett volna ha kibontom a köteget, de azt nem mertem bevállalni. Combos kábelköteg az ott. Véleményetek? Ki kellet volna bontani? Mi a tapasztalat?
Remélem sikerült némi szerencsével elhárítani a problémát véglegesen. Bár nagy összeggel nem mernék fogadni rá.
Egy ideje már feltűnt, hogy nem úgy meg a gép mint régen. Légtömegmérőre gyanakszom. Ki lehet azt mérni valahogy?