Szabadtéren valóban sokkal egyszerűbb hangosítani, kivéve ha szél van. A termekből pedig általában a nagyon kicsi és a nagyon nagy a legrumlisabb, de persze mindenre van ellenpélda. Ez nagyban függ az akusztikai kezeléstől, ami gyakran teljesen hiányzik, vagy rossz. 2-300 teremben már biztosan dolgoztam és hát sajnos a 90 % elég rossz. Jelentős részük pedig kifejezettem borzalmas és teljesen alkalmatlan a hangosításra. Meg persze az egész megszólalás nagyon függ attól is, hogy honnan hallgatja az ember. Főleg ezeknél a mai, kis felületű, subos cuccoknál.
A Pecsás Accept számomra hallgathatalan volt, annyira éles volt a gitár, akárhová mentem.
Kint a büfében meg tök szólt jól. Legutóbb a Barbában viszont iszonyat jól szóltak, bárhonnan néztem. A Pecsa amúgy nem egy rossz terem. Ha ért hozzá az ember, akkor ott jól meg lehet szólalni, de a Barba Negra egyértelműen jobb. Az Aréna már nehéz ügy, a mérete miatt. A Maiden egyértelműen rosszul szólt. Én egy Dreamen voltam ott régebben és messziről hallgatva borzalmas volt, pedig közelről tök jónak mondták. Voltam már ott nagyon jól szóló koncerteken is amúgy. Pl. a Paul McCartney és a Slayer nagyon jól szólt, de a Satriani sem volt rossz. ACDC-t nagyon dicsérték, de azt nem láttam. Szóval nagy a szórás.
A nagy slágereket meg azért kell játszani, mert a közönség egy jelentős része életében először van Maiden, vagy Metallica koncerten, így ők nyilván azokat is hallani akarják. Nekem sosem az 5-6 kötelező dnótával van bajom, hanem azzal, hogy az összes többi lehetne sokkal változatosabb és izgalmasabb. Ebben a Metallica eléggé rendben van szerintem, mert ott szinte bármi előkerülhet, amit valaha írtak. Koncert előtt szokták összepróbálni az aznapi műsort és tényleg sosem tudni, hogy mi kerül elő. Kb. arról van szó, mintha a Maiden, csak úgy hirtelen előszedne egy Alexandert, vagy To Tame A Land-et, vagy akármelyik sosem játszott dalt. Ezeket én is nagyon hiányolom.