Régi igazság, hogy egy brandet sokkal könnyebb létrehozni és piacra dobni - mint aztán hosszútávon életben tartani.
Figyeld meg mekkora bukta lesz ebből a start-up őrületből is (a világ nem tanul - pedig nem olyan rég pukkant ki a dotcom lufi is).
Az újdonság mindig vonzó - ha jó, ha rossz, rácuppannak - aztán ahogy elpárolog az újdonság varázsa, utána már csak a teljesítmény számít - mégpedig az egyre csak növekvő teljesítmény, amit vagy sikerül fenntartani, vagy nem.
És ha ez nem lenne elég - hátulról még jönnek az újak is - akik egyszerűen csak átlépnek a mások korábbi gyerekbetegségein és magasabb szintről kezdik ugyanazt, amiért az elődök vért izzadtak és amire az ingük-gatyájuk is ráment.
Persze, a közbeszéd csak a győzteseket ismeri - az ezerszer nagyobb számú elbukottakkal a kutya sem törődik többé.
.