Nos, olyan, hogy "klímaventi" nincsen az autódon. Mindkét ventilátornak együtt kell(ene) üzemelnie.
Kis és nagy fordulaton is. Ez lesz nálad a probléma gyökere.
Különben egy kis dobozka vezérli őket, elvileg kb. a bal első lámpád környékén, ill. a kürt felett van.
Nálad a beépített kapcsoló miatt valaki úgy néz ki belerondított a rendszerbe.
Alapon különben úgy működne az egész, hogyha klímát kapcsolsz, akkor kis fordulaton elindul a két ventilátor ill. ha valamiért túlmelegszik a klímagáz, bekapcsol a max. fokozat is.
A motor hűtése meg integrálva van a rendszerbe, ha elér egy megadott hőmérsékletet a hűtőfolyadék, bekapcsol (mindkét venti !!) a kis fokozat, majd ha mégis tovább melegszik a víz, egy megadott magasabb hőmérsékleten bekapcsol max. fokozat. (szintén mindkét venti)