marky-511 Creative Commons License 2016.04.16 0 0 9144

A Doberdón tud pisilni a vezető, ezért minden indok nélkül arra vezetik.

 

A minden indok nélkül azért erős túlzás. Lehetett látni, mekkora volt a kihasználtság, amikor az Egyetem sugárútig közlekedett, majd a Nádor utcáig. A semmiből ment a semmibe. A Doberdó utcai decentrum legalább összekotor pár utast. Dolgoztam a Sámsoni úton, később a Kassain is. Munkába menet azt figyeltem meg, hogy a Doberdó utca - Campus szakaszon ugyancsak kihasznált mind a 23-as, mind a 23Y. A probléma a másik végén van.

 

Annak a 2 utasnak tök mindegy, hogy megáll-e a Medgyessynél vagy sem.

 

Miért lenne mindegy? Villamossal egy megálló, de gyalog sincs messze. Ellenben a Dóczy és a Kardos utcák nem egy köpésre vannak egymástól. Pont az egyetemisták adják az utazóközönség nagy részét, nem ártana kedvezni is nekik.

 

A kereszt irányú közlekedést viszont jó időre elszúrtuk ezzel a villamossal.

 

Inkább a lámpák programozására kellett volna vigyázni, különösen a Békessy utcánál. Jó lenne, ha nem 10 perc alatt átérni egy olyan rövid utcán. A Böszörményi útra kanyarodás a legrosszabb. 

Illetve, mióta nincs 14-es, a Bolyai utca nyugati részén nincs buszközlekedés. Jó alternatívája lenne a Békessy utcának. 

 

Illetve még lenne pár lehetőség, amit a troli létezése akadályoz, de az egy szent tehén.

 

Jesszusom...

Egyrészt: mitől szent tehén? Majdnem megszüntették, állandóan pótolják, ritkítják. Ha a troli szent tehén, akkor a villamos micsoda?

Másrészt: miért akadályoz bármit is? A 3-as troli akadályozta a 24-es busz abban, hogy évtizedekig 90%-ban azonos útvonalon közlekedjen? Ugye, hogy nem? Troli mellé úgy szervezel buszt, ahogy akarsz. Nem tilos a busznak a vezeték alatt menni.

Előzmény: Törölt nick (9143)