Törölt nick
2016.04.13
|
|
-2 0
9133
|
Na, látom hogy írhatok akármit csak a szókiforgatás megy, de nem értitek, hogy mit akarnék mondani. Nem is fogon magam fárasztani vele, de én is teszek azért pár ehhez hasonló megjegyzést
- Mint ahogy értelmesen leírtam egy politikus sem meri kijelenteni, hogy a trolit meg kéne szüntetni, mert mindenki nekiesne és azt pont nem akarja senki. Az hogy mi volt régen érdektelen mindegy, a jövő számít. De ha már a múltba mentünk: Akkor sem szüntették meg, és miért is? Hát mert a politikus az embereknek akar tetszeni, és nem pisilnek széllel szemben.
- Túl kevés busz van, és így is igen nehéz kiadni elegendő buszt csúcsidőben. A Doboziig elvinni a józsiakat nem férne bele csúcsban. (És a járművezető sem tudna hol pisilni.)
- Egy (villamos)viszonylat kihasználtságát nem úgy kell mérni, hogy felszállok és na hány ülőhely szabad? Az igaz, hogy túl lassú, de ez nem azt jelenti hogy a villamos egy rossz dolog lenne. Csak azt, hogy elszúrták.
- Én emlékszem felsővezeték- és váltócserére
- Van "káros anyag kibocsájtás" csak nem látszik, merthogy Debrecent gáz égetésével látják el árammal.
- Aki egy főút mellett lakik azt pont az fogja érdekelni, hogy hány decibellel halkabb egy troli. Véletlen sem a rengeteg autó vagy a kamion. Vagy a kátyún áthajtás hangja.
- A hibrid busz is képes fékezéskor a mozgási energiát elektromos energiává alakítani.
- Zárt tér: A Salétromon is szabad ég alatt állnak. De az hogy hol éjszakázik a busz az nagyon fontos...
- Az önjáró troli is rendelkezik dízelmotorral, az akkus meg nagyon le van korlátozva
- Debrecenben pont hegyekre kell felmászni
- A közlekedési vállalat nem áramszolgáltató, hogy szélerőművet tartson fenn. De ha nagyon kukacoskodni akarok elmondhatom, hogy Magyarország természeti adottságai miatt sem a szélerőmű sem a naperőmű telepítése nem célszerű.
- A troli ugyanazon az úton megy és semmivel nem gyorsabb a busznál. Oké, képes jól gyorsulni, na és? Nem azon a két másodpercen múlik az utazási idő, ami alatt felgyorsul az utazási sebességre, hanem a forgalomtól és a lámpáktól. (de ha itt is szókiforgató akarok lenni, akkor előadom, hogy a busz is képes ugyanolyan gyorsulásra mint egy troli, mert ha pl. egy körforgalomban megy egyre nagyobb sebességgel, akkor az autóbusz eredő gyorsulása a V2/R és a V2-V1/t vektori összege)
- A trolipótló a km-ek miatt van. Nincs mit magyarázni rajta.
|
Előzmény: marky-511 (9130)
|
|