Trendeket, elveket tanulj meg, ne kivételeket.
Holnap vagy holnap után is előfordulhat, hogy Andorra/Monaco/San Marino/Luxembourg egyik kisvárosa trolit építtet, 3 új trolit vesz mert a polgármesternek vagy a feleségének ez a mániája.
De ez nem jelenti azt, hogy Európában a trolibusznak reneszánsza lenne, vagy fejlődne.
--------------
Ma a csápos troli sacc per kábé kétszer annyiba kerül kilométerenként mint egy dízel busz.
De.
A troli szavazat szerző és szavazat megtartó eszköz.
Ezért azt, hogy hol marad meg, vagy hol szűnik meg, se első- se másod részben nem, inkább harmad- negyed részben közlekedés gazdaságtani kérdés.
Első- és másod részben helyi politikai kérdés.
Debrecenben is.
Persze próbálják csökkenteni a költségeket, például hétvégi dízel üzemmel, de amíg ezek a trolik bírják, még min. 10 év, addig megszüntetés/felszámolás nem jöhet szóba.