trizs77 Creative Commons License 2016.04.12 0 0 9122

Trendeket, elveket tanulj meg, ne kivételeket.

 

Holnap vagy holnap után is előfordulhat, hogy Andorra/Monaco/San Marino/Luxembourg egyik kisvárosa trolit építtet, 3 új trolit vesz mert a polgármesternek vagy a feleségének ez a mániája.

 

De ez nem jelenti azt, hogy Európában a trolibusznak reneszánsza lenne, vagy fejlődne.

 

--------------

 

Ma a csápos troli sacc per kábé kétszer annyiba kerül kilométerenként mint egy dízel busz.

De.

 

A troli szavazat szerző és szavazat megtartó eszköz.

Ezért azt, hogy hol marad meg, vagy hol szűnik meg, se első- se másod részben nem, inkább harmad- negyed részben közlekedés gazdaságtani kérdés.

Első- és másod részben helyi politikai kérdés.

 

Debrecenben is.

Persze próbálják csökkenteni a költségeket, például hétvégi dízel üzemmel, de amíg ezek a trolik bírják, még min. 10 év, addig megszüntetés/felszámolás nem jöhet szóba.

 

 

 

Előzmény: marky-511 (9121)