Vargham Creative Commons License 2016.04.09 0 0 1802

> Hogyan lehet megoldani egy project állandó működését egész nap, úgy hogy nem kapcsolok be számítógépet ?

Ez egyszerű: Nem kapcsolsz be számítógépet.

> Arra gondolok, pl ha van szenzorom, akkor #include -nál a library-t gépről tölti be usb-n keresztül, nem ?

Nem. Ajánlott irodalom: C és C++ fordító működése, lib-ek importálása.

> Lényeg h mobilizálni szeretném , hogy ne kelljen állandó pc kapcsolat?!?!?!

Nem kell.

> Erre való az sd-kártyás megoldás ?

Nem. Az SD kártya az plusz háttértér. Ajánlott irodalom: Számítógépek elvi felépítése, majd utána mikrokontrollerek felépítése, működése.

A mikrokontroller ugyanis egy KOMPLETT számítógép. Van benne processzor, háttértár, munkamemória, stb.

> Mit jelent a bootloader égetése ?

Szerintem erre térjünk vissza később. :-)

> Teljes mértékben kezdő vagyok,

Nem is olyan rég én is az voltam. ;-) Ha sokat olvasol, és sok mindent kipróbálsz, akkor ez az állapot hamar elmúlik.

> 2 hete még nem is hallottam az arduinoról,

Valamilyen hardvered már van?

> sőt c++-ban sincs semmi korábbi tapasztalatom, úgyhogy 0-ról kezdem

Alapvető programozási logikát érdemes először megtanulni. Vezérlési szerkezetek, logikai műveletek. A hardver piszkos részleteit (regiszterek, címzési módok, megszakítások és hasonlók) az Arduino környezet úgyis elrejti.

> és amit eddig megtudtam az mind "google a barátod" szindróma :)

Az továbbra is sokat segít.

Nekem mára már a programozás a munkám. Amit tudok, azt java részt a Google-nak köszönhetem. :-)

Megpróbáltam megoldani az elém kerülő problémákat. Sokszor nem értettem, hogy mit miért javasolnak a fórumokban, de azért megpróbáltam. Sokszor elrontottam, ami teljesen természetes, és nagyon sokat tanultam belőle.

Ezt ajánlom:

http://www.tavir.hu/60nap

Magyar nyelven végig vezet az alapoktól.