Nagyon jó autó. 3 évig volt ilyenem de még az öregebb verzió euro3 motorral sok különbség nincs közte. Ami jó benne, hogy a manuális váltója sokban különbözik a dízelétől melynek hirhedten gyorsan elhasználódik a szinkronja. Az enyémet 160ekm-el vettem és 220e km-nél adtam el. Megvételkor 4 fék felújítás 50e-ből megvolt. A váltója hidegben a 2-est picit nehezen karcosan vette. Lassan kell vele váltani. Váltó olaj cserét mindenképp meg kell csináltatni, nekem sokat javított a váltás minőségen de nem lett tökéletes a kettes.
A 3 év alatti legnagyobb baja a gyujtótrafó hibája miatti durrogás szétégette a katalizátort amit sikerült szereznem bontottat trafóval együtt nagyon olcsón. A generátor hibával is találkoztam másik autónál. ÉN rakattam bele hengerenkénti LPG-t melyből 11-13 litert fogyasztott. A két dines keretet Koreából meg tudod rendelni.
Az enyém ilyen volt. Én csak ilyen fa mintásat tudtam szerezni. kb. 20-30 USD volt.
http://www.hyundai-forums.com/trajet-forum/115991-center-fascia-panel-2-din-3.html
itt van 2500 rubelért de ennél van olcsóbban koreában de ott a psotaköltség nem ismert mert kérni kell, hogy legyen előbb raktáron és csak utána adják meg a postaköltséget..
http://www.oila.ru/34214.php