Nszniki Creative Commons License 2016.04.02 0 0 2610

Sziasztok!

 

Jó sok kérdésem lenne - Audi A4 1.9 Pd Tdi 2001-esről.

Bevezetésként: idén január végén vásároltuk, 282ezer km-rel

Már hazafele letiltott a turbó, a kereskedőt hívtuk egyből, mondta, h állítsuk le majd indítsuk el újra. Tényleg működött, de gondoltuk ez így nem okés, úgyis nagyszervíz, akkor megcsináltatjuk a turbót.

A szerelő kicserélt vmi turbócsövet, azzal mostanáig(2hónap) működött, aztán megint letiltott.

Akkor szétszedte a turbót és látta, h tákolmány az egész, köze sincs az eredeti turbóhoz, kicserélte egy újra, egy-két napig működött, majd ismét letiltott. Most a vákuumpumpa cseréje jön-már korábban észrevettük fékezéskor, h ha többször egymás után nyomtuk,akkor beállt.

Egyik kérdésem az lenne, h vajon ha kicseréljük a vákuumpumpát működni fog a turbó vagy van még vmi ami miatt nem működhet?

Mindezek közben a PD is elromlott, az is csere, generátor is elromlott és most mindezek után hengerfejes kezd lenni. Annyi kiderült az autóról, h másfél évet állt, ki volt vonva a forgalomból. 

Az állástól lehet ennyi baja? Ha megcsináltatjuk a hengerfejet lehet ezeken kívül vmilyen nagy kínja?!

Egyáltalán érdemes még rákölteni?