Üdvözletem!
Pár hétig olyan hibája volt az 1.4i-mnek, hogy 10-14l fogyasztás mellett alig akart menni és indulni.
Indításkor mintha csak 2 henger ment volna.
A gyertyáim kormosak voltak, menet közben időnként teljesen váratlanul megtorpant, pillanatokra a motor le is állt.
Szétszedtem a befecskendező szerelvényt, a nyomás szabályozót megtisztítottam, az összes kontaktot ellenőriztem.
Vákuum csöveket is a helyére tettem.
A helyzet javult, most barnás a gyertya, megyeget is, húz rendesen. Fogyasztása is csökkent, még nem tudom mennyire.
De üzem meleg motornál magas az alapjáratom (1200-1300 r/min).
Erre vannak tippjeim, de a leg logikusabb, hogy a beszívott levegő hőmérséklet érzékelője "téved".
Jól gondolom? Úgy néz ki, hogy a L-szonda jó, gyújtás rendben, gyertyák újak...
Viszont a régi hibája megmaradt:
Hidegen jól indul, húz, üzem meleg motorig minden oké.
Ha megéllok 10-15-20 percre, a motor visszahül, ilyenkor kezdi a hüyleséget.
Alapjárat van, de nagyon alacsony, gázadásra rögtön leáll.
Ha mélyen betolom a pedált, akkor ugye ugrik, felpörög, de ha kicsit visszaveszem, akkor megint leáll.
Ez tart az újbóli felmelegedésig. Onnan a hiba megszűnik.
A motorvezérlőm a rettegett 3.0-ás...
2 tippem van: a folytószelep helyzetérzékelő, és a befecs. szelep.
Gázpedál-poti nincs, új horror árban minden mással együtt ami nem kell, használt van, de az kb. ugyan ennyire lehet kopott.
Van alakinek tapasztalata a poti kínai verziójával? Okozhatja ez a problémát?
Válaszokat, tippeket előre is köszi!