Törölt nick Creative Commons License 2016.03.31 0 0 611

Üdvözletem!

 

Pár hétig olyan hibája volt az 1.4i-mnek, hogy 10-14l fogyasztás mellett alig akart menni és indulni.

Indításkor mintha csak 2 henger ment volna.

A gyertyáim kormosak voltak, menet közben időnként teljesen váratlanul megtorpant, pillanatokra a motor le is állt.

Szétszedtem a befecskendező szerelvényt, a nyomás szabályozót megtisztítottam, az összes kontaktot ellenőriztem.

Vákuum csöveket is a helyére tettem.

A helyzet javult, most barnás a gyertya, megyeget is, húz rendesen. Fogyasztása is csökkent, még nem tudom mennyire.

De üzem meleg motornál magas az alapjáratom (1200-1300 r/min).

Erre vannak tippjeim, de a leg logikusabb, hogy a beszívott levegő hőmérséklet érzékelője "téved".

Jól gondolom? Úgy néz ki, hogy a L-szonda jó, gyújtás rendben, gyertyák újak...

Viszont a régi hibája megmaradt:

Hidegen jól indul, húz, üzem meleg motorig minden oké.

Ha megéllok 10-15-20 percre, a motor visszahül, ilyenkor kezdi a hüyleséget.

Alapjárat van, de nagyon alacsony, gázadásra rögtön leáll.

Ha mélyen betolom a pedált, akkor ugye ugrik, felpörög, de ha kicsit visszaveszem, akkor megint leáll.

Ez tart az újbóli felmelegedésig. Onnan a hiba megszűnik.

A motorvezérlőm a rettegett 3.0-ás...

2 tippem van: a folytószelep helyzetérzékelő, és a befecs. szelep.

Gázpedál-poti nincs, új horror árban minden mással együtt ami nem kell, használt van, de az kb. ugyan ennyire lehet kopott.

Van alakinek tapasztalata a poti kínai verziójával? Okozhatja ez a problémát?

 

Válaszokat, tippeket előre is köszi!