Üdv Urak.
Kb egy hete kértem egy kis infót, hogy mire kell figyelni ha az ember 406-os vásárlásra adja a fejét. Nos azóta beszereztem a vonatkozó "darabot" egy 2.2 HDI kombi személyében (2001-es évjárat, Olaszországból).
Már látszik, hogy lesz vele némi barkácsolnivalóm, de összességében - úgy tűnik - rendben van a kocsi, azért remélem nem kell vele többet bíbelődnöm, mint az eddigi autó(i)mmal.
Azonban rögtön lenne egy pár apróság, amiben esetleg tudtok tippet adni.
Pl. ha lenne valaki ki tudna segíteni egy kezelési útmutatóval (olasz nyelvűt kaptam a kocsihoz), netán beszkennelve, az nagy segítség lenne.
Nyilván az első javítások között egy vezérműszíj csere lesz. Ehhez jól jönne néhány tipp, vagy hasznos ötlet, ha valakinek van benne tapasztalata (nem vagyok teljesen analfabéta az autókhoz, láncos és szíjas autókkal is dolgoztam már, de ehhez a motorhoz még nem volt szerencsém).
Jó lenne egy hibatároló olvasás és törlés.
Továbbá olyan apróságokra lenne szükségem, mint pl a csomagtérben a csomagrögzítő háló rögzítő füle, vagy pl. az ajtók gumikéderét rögzítő patentok némelyike el van törve, vagy a hamutartó nem marad lecsukva, ellenben az üzemanyag betöltő fedél nem marad kinyitva (le van törve a rugó ami kilöki az ajtót). Ezek apróságok, amik nélkül prímán lehet élni, de jó lenne ha lenne rá megoldás.
De az első a vezérmű szíj. Szóval ha van valakinek bármilyen kapcsolódó infója bármelyikhez, akár megbízható szervíz (Bp-en), vagy olcsó alkatrészforrás, az nagy segítség lenne.
Előre is köszi, szép estét
E Péter