Szia!
Remélhetőleg még korrigálni fogja az eladó az árat, mert ennyiért sem fog elmenni. A készlettel így látatlanban a fényképek alapján a következő észrevételem van, amit az urak valószínűleg megerősítenek, illetve kiegészítenek:
Minden vásárlás zsákbamacska, ez fokozottan.
Jó lenne tudni, hogy mi van a mozdony teteje alatt. Mindkét oldalon az ajtó ablakában fehér vezeték látszik, ami valamilyen átalakítást jelent. A tető közepén lévő piros valami szintén ezt jelzi. A mozdony aljára ragasztott felírat szintén.
Gergőt idézve a Mindenki lapjából.: " A mozdonyok háromféle kapaszkodó mérettel készültek " Rövid, közepes és hosszú. Nekem a rövid és a hosszúból van. Volt egy időszak, amikor mindhárom furatához egy -egy kis szemölcske látszott a kaszni oldalán, amiből csak a kapaszkodónak megfelelő volt kifúrva. Azok viszont nem így néztek ki, mint ezen a mozdonyon. Ami biztos, hogy piros kerekei vannak, de nem esztergált ütközők, ezért az első sorozat végéből való. A kocsikon szintén valamit alakítottak, amit a tetők két végénél vannak kidomborítások. A trafó szerintem nem az Előréhez való, egyrészt a feszültség, másrészt gyárilag nem volt egyenáramú Előre.
Ezzel együtt nem akarlak a vásárlásról lebeszélni, csak a figyelmedet szerettem volna ráirányítani ezekre. Valószínűleg egy jó működő készlet, csak nem eredeti. Engem ez nem zavar, mer én játszani szeretek a vonattal. De igyekezek úgy helyrehozni az enyémeket, hogy külsőleg ne nagyon lehessen látni.
Üdv: Zoli