84 Creative Commons License 2016.03.19 0 0 2599

Szia, nekem 2006-os b7 a4-esem volt 2.0pdtdi. tobb mint 400.000 km volt benne mikor eladtam. Hasznaltan vettem valos 131.000 km-rel. Az automata valtoval soha sem volt bajom (fokozatmentes 7+1), igaz en 60 ezrenkent vittem olajcserere megbizhato szervizbe. Ahol megengedtek, hogy ott maradjak az autoval. (Ellenorizve ezzel, hogy valoban elvegzik a csereket). Motorolajat 15000kent csereltem, fekfolyadekot pedig 2 evenkent. Amit meg csereltem:

generator, de az is csak azert mert letort az aluminium haznak a fule (az uj haz annyi lett volna mint egy felujitott generator, kettostomegu lendkerek, es olajpumpa (atalakitott, erosebb kivitel) kb.200.000-nel, hatso ablaktorlo motor, 2 akkumulator. Azonkivul pedig a fekeket 250.000nel, nyilvan vezerles szett vizpumpaval 3x, minden 90.000km-nel. Turbot 250.000nel. Az auto soha nem hagyott ott sehol. De folyamatos karbantartast igenyel, meg persze szerencse kerdese is... De az automatara visszaterve, ha mindig szervizelve volt, nem igen lesz baj vele. Nekem legalabb is ez a tapasztalatom. Nyilvan ha az ember megvesz egy tobb szazezret futott autot, bizonytalan eloelettel akkor lehetnek gondok. Ja, es a pd elemekkel sem volt gondom soha mig nalam volt... Ennyit a sztereotipiakrol... :-) Sok szerencset!

Előzmény: Suradi (2594)