k.o.v.a.cas Creative Commons License 2016.03.15 0 0 754

Köszönöm a gyors segítséged. Sajnos nem tudom visszakötni,mert az 5-ös csavar amire a vezeték megy egyszerűen kirohadt a mágnestekercsből. Mikor tavaj augusztusban hozzám került az autó,már akkor sem érintkezett szerintem. egyszer csak lepottyant csavarostul és ott lógott a motortérben. Megnézem amit a vákumszabályozóról írtál. Én azt hittem,hogy pont forditva van a meghúzottsági állapota. Szóval alacsony fordulatszámon is ad neki plussz üzemanyagot,ha a gázra lépünk? Ha jól értelmezem,akkor valószinűleg ez lesz a ludas,mert ha alacsony a fordulatszám akkor nagyon gyenge az autó. A motor fordulatszám beinditáskor 800, mikor már nem izzít akkor küzdi fel magát 1000-re. Hidegen a gázadásra is nagyon lagymatagon reagál,nincs erő a motorban. Meleg motornál jó. A motor amúgy szerintem rendben van,felénk most a télen -8 volt a legtöbb,de beindult elsőre azonnal.

Előzmény: BTHegy (753)