GYURMA 944 Creative Commons License 2016.03.12 0 0 992

Nagy tisztelet!

 

Egy kis infót szeretnék hozzáfűzni. Valóban nincs gond vele, de nem a szűrők miatt, hanem mintha sejtették volna a gyártók, hogy az olaj és a hő "megeszi" a műanyag pálcát, úgy gyártották a csövet, hogy egy S alakon keresztül jut fel az olaj és, ha törik a pálca, nem jut le az olajteknőbe.

Viszont! Az új pálcát nem tudja a tulaj lenyomni a megfelelő mélységig, mert a régi darabkája benne marad a csőben és csak úgy lehet kiszedni, hogy az olajteknőt és a szűrőt, a nívópálca csövével együtt leszereljük.

Persze nem sűrű ez a hiba.

Amire érdemes figyelni, hogy amikor a nívópálca már nagyon elszíneződött, érdemes cserélni és akkor ez a mutatvány elkerülhető.

 

Sok balesetmentes kilométert!

Előzmény: soryton (974)