Törölt nick
2016.03.10
|
|
0 0
2052
|
Érdekes megoldás. Ezek szerint ha jól gondolom, akkor fázishasítással hajtod a primer oldalt és amit ebböl átvisz a trafó az kerül egyenirányítás után a pályára, ill. a mozdonyra. Kiváncsi lennék nagyon a szekunder jelalakra egy ilyen esetben!?
Nem tudom használsz-e kimeneti puffer kondenzátort az egyenirányító után, de sokat tud segíteni egy simább, kevésbé lüktetö pályafeszültség elöállításában, ami a motornak is jobb. Érdemes a 470uF ... 4700uF tartományban kisérletezni és a megfelö értéket megtalálni, mert a túl nagy érték sem jó. A típusválasztásnál figyelni kell a kondi megengedett legmagasabb feszültségére, valamint arra is, hogy ekkora értékeket már csak az elektrolit kondenzátorok között találni, azok pedig polaritásfüggök! Vigyázat, mert fordítva bekötve fel is robbanhatnak!
Üdv! |
Előzmény: jenő1954 (2051)
|
|