Amennyiben a negatív vezeték valahol korrodál, akkor valami nem jó az egész rendszernél. A katódos korrózióvédelem lényege, hogy a védendő fémre van kötve a negatív pólus. Azt nem nagyon értem, hogy egy fiatal autó hogyan tud a testelésnél korrodálni? Ha nálad ez már jelentkezik, akkor ott valami más baj lehet. Nem a Te autód volt az, amire sokat kellett várni?
Egyébként a fényszóró izzóknál a testelést nem a lámpatestről veszi az izzó, hanem külön vezetékkel van odavezetve.
A hőtermeléssel kapcsolatban is igaz, hogy a mérnöki munka egy része a méretezett hőelvezetés, a foglalat, foncsor, üveg (ami nem is üveg) hőtűrő képessége.
Azt a tapasztalatom, hogy az emelt fényerejű izzók nagyobb hőtermelése a műanyag alkatrészeket megkeményíti és törékenyé teszi. Pont ezért nem használom ezeket az égőket.
De ha Te úgy tapasztalod, hogy jó, akkor használjad.