Igen, sok igazság van abban amit írsz, de egyre több vásárlónak van elege abból, hogy sok gép éppen hogy megéri a garanciaidő végét, vagy a frissen kicsomagolt új gépet be sem lehet kapcsolni, vagy ha javítani kell, akkor a szerviz is csak vakarózik, mert semmi szervizdokumentáció, semmi alkatrész, semmi gyári támogatás.
Ehhez képest, az Ergus olasz fejlesztőmérnöke személyesen válaszolt a technikai kérdésemre, belerajzolt a pedálbekötés kapcsolási rajzomba, a Metabo magyar vezérképviseletének szervizese hosszasan és nagyon készségesen magyarázta a frissen vásárolt flex technikai megoldásait. Ugyanezt tapasztaltam az SKF, vagy a FAG csapágygyártóknál is. És hosszasan lehetne sorolni.
Annak ellenére, hogy a magyarok is sok kínai alkatrészt használnak, mégis jobban bízom bennük. Ha valami meg is mekken, legalább tudják, hogy mit kell kicserélni. A kínaiak nem értik a nyugati népek gondolatmenetét. Más rugóra jár az agyuk. Szolgálatkész, kedves emberek, de kész agybaj a velük való együttműködés. Volt "szerencsém" részt venni néhány projektben velük.