Kissel Creative Commons License 2016.01.29 0 0 742

Sziasztok, a szervizlámpa kigyulladás és erőtlen motor hibája, hogy a turbó szabályzó rudat mozgató vákumkamra be van ragadva így nem szabályozza a töltőnyomást. Vagyis mikor pörgeted a motort a turbó lapátokat nem tudja visszafordítani, a töltőnyomás túllépi a 2 bar-t és az elektronika emiatt "szerviz" üzemmódba állítja az autót. Ha visszaesik a töltőnyomás, vagy leállítod a kocsit utána újra működik a következő gázfröccsig :). Ha benézel a motortérbe lehet is látni ezt a szabályzó rudat közvetlenül a közvetlenül a motor elején alul majdnem középen. NA szóval az a vákumkamrát kell pucolni/cserélni jobb esetben. Rosszabb esetben a turbó "szabályozható lapátok" is beállhattak akkor a turbóhoz is hozzá kell nyúlni.

Előzmény: vbazsi2 (736)