Ó, igen. Az említett országokban uzsonnapénzből cserélnek szűrőt, folyadékot töltenek fel. Nálunk kicsit más, mintha a kialakított rendszer az autósok lehúzására menne.
Utánéget, de nem jelez. Menj 3000-es fordulaton 30 percet autópályán. Különben zabál, zabál és lefolyik a nafta az olajteknőbe. Hígítva azt, a motorod tönkremegy. Roppant gazdaságos tényleg. Ja, és környezetkímélő. A 2000-es évjáratú HDI PUG-omba nem volt részecskeszűrő. Tudod, gyárilag nem volt.
Ez legalább, ha sikeresen utánéget, egyszerre nyomja ki a trutymót a dobból. Ha nagynehezen sikerül neki. Tudom, ne városban járjak.
Szmogriadónál pedig sikeresen kitiltják a Ladákat, Trabantokat, stb. Tényleg sok közlekedik belőlük. Mindegy, nem idegesítem magam tovább.