MF83 Creative Commons License 2016.01.26 0 0 9033

Helló Rob74!

Először is köszi, és viszont kívánom, bár már olvastam egy újabb hozzászólásodban, hogy akadt egy kis gond az autóddal, ami szerintem töltés probléma lehet (de én nem értek hozzá), tehát vagy leszakadt egy vezeték a generátorról, vagy fel kell újítani a generátort.

Tempomat: kctuning.huDunaharasztiban 65 Ft beszerelve és kb. 3-4 óra

Citroen C5 ülés: Nem teljesen kompatibilis egy kicsit alakítgatni kell (más típust nem tudok, ezt elsősorban a karfák miatt vettem, az elektromos állítás, a bőr és az ülésfűtés meg hab a tortán! Brutál kényelmes!!!) A beépítés elsőre nem lett jó, de másodjára igen. A gyári ülést a sínekkel együtt leszereltem. A C5 ülés sínjei viszont szélesebbek (pedig a sínenként 4 felfogatási lyukból két helyen -gyárilag is sínenként két csavar van- fel lehetne csavarozni) ezért én úgy csináltam, a gyári üléskonzol ajtók felőli oldalára felcsavaroztam (ehhez át kellett fúrni a konzol oldalát) egy 40x40x3 zártszelvényt kb. olyan hosszút, mint a konzol, de egy picit rövidebbet, úgy hogy a teteje egy síkban legyen a konzol tetejével. Ebbe kell fúrni felülről a sín felfogató csavarok furatait, a másik sínt értelemszerűen a gyári konzol megfelelő furataiba kerülnek. A zártszelvény B oszlop felőli részébe kell felfogatni egy 10 csavarral és egy kis távtartóval (hogy ne forduljon be annyira az ülés alá) a biztonsági öveket is- mert a traficban az üléshez van rögzítve a C5-ben pedig nem. Az anyákat a zárt szelvényen belül kell csavarozni, majd (egy fényes fekete spay  után) 40x40-es fekete műanyag zárt szelvény dugóval zártam le a végeket. A biztonsági öv csatija kompatibilis az övvel, de az övfeszítő miatt ki kell cserélni. A gyári üléshez egy csavar rögzíti, de a műanyag burkolatot macerás kipattintani, hogy hozzáférj. Ha megvan a furat alatti beakasztó beakasztó pöckét picit, kb egy millit beljebb kell hajlítani (kézben tartva kalival 2 határozott ütés) és egy M10 csavarral és 2-2 fakötésű 10 alátét távtartóval simán fel lehet szerelni a C5-re és be is akad a megfelelő helyre, a vezetékeit amik szín szerint azonosak összeforrasztottam (így nincs kontakthiba) és nem jeleznek az  AIR BAG  és SERV ikonok. Az elektromos ülés bekötését az autóvillamosságis haverom csinálta, mert én nem értek hozzá.  Kell két négyes meg egy kettes csokicsatlakozó, a C5-ről levágta a gyárit (mert nem volt ellenfele) bekötötte úgy ahogy kell, meg amilyen vastag vezeték kell olyannal a négyes csokiba, annyit tudok, hogy kell egy + egy test és egy gyújtás, meg van egy hurok is a csokin, a kettes csoki kell ha akarod.hogy működjön az öv bekacsolásra figyelmeztető ikon a vezető ülésen (de ha nincs bekötve az övcsatira nem jelez egyáltalán).  Az ülés alatt átfúrtam a padlólemezt a vezetékkötegeknek természetesen a lyukba raktam ezeket a lemezfuratba rakható gumiakármiket ami egyrészt védi a vezetéket az elnyíródástól másrészt szigetel. Alul meg szépen az akksira bekötöttem a + és - szálakat természetesen megfelelő biztosítékokkal lengő biztosítéktartókban. A gyújtást a szivargyújtóról kapja az alsó kárpit alatt vezettem el a vezetéket, hozzá ragsztószalagozva a padlólemezhez.

Na remélem kimerítő volt a válasz! :)

Előzmény: Rob74 (9030)