Tudomásom szerint ilyenkor nem az akkumulátorról indul, hanem egy borzasztóan nagy kapacitású kondenzátorról. Ezt a kondenzátort töltik folyamatosan menet közben. Persze ha az is kimerül, akkor nyilván az akkuról fog indítani, de nem ez az elsődleges opció.
![](https://img.index.hu/imgfrm/5/3/9/7/THM_0013465397.jpg)
"Az UCAP kondenzátor elektromos teljesítménye 5 volton 4 kW. Az UCAP kondenzátor teljes feltöltéssel négy újraindítási fázist képes energiával ellátni.
A szuper kondenzátor belső működése teljes mértékben eltér a klasszikus kondenzátorok működésétől. A Continental szuper kondenzátor két, elektrolitba süllyesztett, porózus aktív szén elektródát tartalmaz, amelyeket, a vezetés biztosítására, egy szintén porózus szigetelő membrán – szeparátor - választ el egymástól. Az elektrolit acetonitril, más néven metil-cianid, cyanomethane, etil-nitril. Az elektróda alumínium fóliára felvitt aktív szénréteg, mely óriási felületet képez (2000 - 3000 m² /gramm).
A szuper kondenzátor kapacitása 1200 farad. A két kondenzátor eredő kapacitása 600 farad. Egy kondenzátor maximális feszültsége 2,5 V. Emlékeztetőül: a hagyományos gyújtás kondenzátora 0,3 – 0,5 µF, feszültsége kb. 600 V."