Mondom: általában leáll nekünk is, kifejezetten ritka, mikor nem. Pl nyáron volt párszor - pihenőben vagy pl dugóban a pályán - hogy jelezte, hogy eco mode off, és nem állt le, ilyenkor mi is járatjuk kicsit leállítás előtt, ahogy illik. Na de ilyenkor volt vagy 35 fokos a levegő kint (az aszfalt meg vagy 60:P), és a klíma is ment rendesen. Szóval tuti, hogy figyeli a rendszer a hőmérskletet.
Mondjuk sztem nem csak a motorhő számít, hanam a külső-belső különbség is, mert egyszer ugyan ezt csinálta -18 fok körül.
Amikor leáll, hát leáll. Nagyon bízok benne, hogy jobban tudja :D
Manuális váltónál egyébként akkor áll le, ha kiveszed üresbe és felengeded a kuplungot (1x km/h alatt). Szóval végül is leget vele játszani, mert ha nem lépsz le a kuplungról, akkor nem áll le.
Én egyébként szeretem a start-stop-ot. Főleg városban sokat ér.