Helló sumi, köszönöm hogy gondoltál rám, boldog új évet neked és a családodnak is!
Egy rövid beszámolót írnék a bervás fejleményekről. Voltam gépműhelyben a hengerrel, dugattyúval és az egy főtengelyemmel. A főtengely csapjai túlságosan elrozsdásodtak már, egy jobb állapotú beszerzése még nem lehetetlen, azzal kell visszamenjek. A Riga dugattyú helyett pedig utángyártott Berva dugó kell. Annak mondjuk tudatában voltam, hogy a Rigáénak hosszabb valamivel a palástja és máshol vannak a gyűrűk stiftjei, de itt a Győri motorosboltban nincs Berva és egy hozzáértő számára ez nem lehet akadály, gondoltam én. Talán így is volt, csak az öreg nem akart vele annyit bajlódni:) Sok munkája van, de jól dolgozik. A Pannónia főtengelyt szépen felújította, és a hengert is megfúrta az új dugattyúhoz.
Szóval a blokk még ugyanúgy áll ahogy eddig. Viszont a kerék ráfok le lettek tisztítva homokkal, és az ezüst festékréteget is megkapták. Küllőket veszek hozzá börzén, utána lehet összerakni. Ez most a kék Bervára vonatkozik. Ha kerékre állítom szinte kész is. Felteszem a kormányt, ülést, kap friss zsírt az első villa aztán berreghetek is. Megérdemelné már. Egy olyan kipufogó ami nincs szitává lyukadva mondjuk nem lenne hátrány ezeken túl. Abból szereznem kell egyet.
És a Te géped készülget? Talán jobb hírekkel tudsz szolgálni:)