6 perc.
A füzesabonyi :08 as indulás nem mindig :08 hanem :09 esetleg :10
Ugye elvileg van egy IC ami a Füzesabony 4 re érkezik :06 ra és az egri e mellől közös peronos átszállással indul : 08 kor, van hogy az IC-t menesztik először.
Másik, hogy lehet faragni, lehet faragni témára, tudom nem Te írtad, csak Ő meg nem olvas, nos a bizt ber kialakítás olyan, hogy hiába gyorsít a Flirt jól, ha száraz az idő, ha Füzesabony bejáratra hamarabb kell fékezni.
A másik, Eger rendező elágnál, ha kezelnek egyáltalán bejáratot időben Sas úti sorompó etc, akkor is ha 40 jön fel igen hamar már több mint 2 km el hamarabb kell fékezni. (Eger-Rendező elágtól Eger 2,7 km és már ott feljön a váltó után a 40 vagy a 0)
A Bz nél vontatva fékezéssel szoktak 1 percet még behozni...
Azon EVM 120 van.
Magyarul az a :25 ös érkezés az a III. 10 km/h , meg a II 20 km/h-s vágányok miatt inkább :27 lesz.
Levették a normaidőt:
5 perc a gépészeti fordulás szólónál, , de az MFB kezelés meg a IR meg ilyenek nincsenek benne.
Ha meg EVTK-ra várni kell az is időhúzás, a tárcsa stb amiről írtam.
Itt azon megy a vita, hogy 4 perc vagy 7 perc.
A reálisabb, az, ha :31 kor akarunk indulni biztosan, és nem :33 kor, meg :34 kor akkor amit leírtam illik figyelembe venni.
EVM is leold, ha elág után nem fékez időben valaki.
Rángatni, lefékez 40 alá újra felgyorsít, azt az utasok nem szeretik...
Itt gyakorlatilag 1-2-3 percekről megy a vita, én azt tartom korrektnek, ha pontosan akarunk visszaindulni!
Senkit nem akarok megsérteni.
Normaidő bajnokság:
Én szívesen mentem Sülysápra, pedig 20 perces fordulások végig, ehhez képest a többség kevesellte a fordulási időt.... :)
Hozzáteszem, a menetrendben most levő vonatok megtartásáért érdemes lenne pörögni, csak ezt eljátszották Ózd felé, ahol semmi értelmes eredménye nincs a 8 meg 5 perces ózdi, bánrévei fordulásoknak.... Kazincbarcikán ugye, átszállás ott is sajnos vonatritkítás lesz... Elvileg az a BZ már indulhatna Miskolcról is....