Viktor34
2015.11.20
|
|
0 0
1286
|
Nem lett volna szabad hagynod, hogy ez idáig fajuljon. Ha valami elromlik és nem jönnek ki, beviszem a szervizbe, ahol kapok egy átvételit róla. Ez az egyik előnye a digitális zongorának az akusztikussal szemben, hogy meg lehet emelni. Onnantól náluk a labda, a törvény pedig kötelezi őket a záros határidejű javításra, ha ez nem lehetséges, akkor meg csere, vagy pénz vissza. Én biztos nem vártam volna 5 hónapig egy szerelőre, mert az alkatrészre várakozás biztosan hazugság. Magam is rendelek alkatrészeket néha, de még a kínai posta se volt több soha 1 hónapnál. Egy szerviz viszont futárt használ, ami pár nap. Az alkatrész legyártása is gyors, de valószínűbb, hogy van készleten. Szóval számomra nem kérdés, hogy át lettél baszarintva, de mit a korábbi hozzászólásomban is írtam, nem kéne tovább hagyni. |
Előzmény: A festő (1284)
|
|