Akármennyire hihetetlen, de lehet, hogy a radiátor a ludas. Hiába az átmosás, stb. ha el van tömődve sok cső és egy még szabad, azon átjön a folyadék, de mégsem melegszik fel a radiátor rendesen. Ráadásul ami leült az aljában a radiátornak, azt legfeljebb kiszedve és fejre állítva tudnád csak kimosni.
Én már végigjátszottam ilyet, hogy nemrég lett cserélve, az nem lehet a ludas, de a hosszas nyomozás vége a radiátor lett mégis.
Én úgy próbáltam ki akkor, hogy végül egy új (!! és ez fontos. bontott vackokkal ne foglalkozz, ugyanolyanok lehetnek, mint a tiéd és nem látsz bele. a legolcsóbb új meg van vagy 4e ft)
radiátort rákötöttem a motortérben a fűtéscsőre és járattam a mocit. Pár perc után már az egész radiátor teljes felülete (tehát az alja is és ez a kulcs) tök meleg volt.
Kicseréltem a radiátort végül a kocsiban és lett fűtés. :-)
A másik eshetőség, hogy hengerfejes gép és azért vacakol a fűtés.