Delinquens Creative Commons License 2015.10.30 0 0 129

Másfél hónapja rendeltem meg a DIGINET 100 szolgáltatást, de automatikus választ a megrendelést követően nem kaptam. Ugyanerre a címre, de egy másik előfizető névére egy „Okos csomag” is meg lett rendelve, amire azonnal jött egy automatikus válasz. E miatt írtam a vevőszolgálatnak egy e-mailt, lévén nem voltam biztos abban, hogy az én megrendelésem is el lett fogadva. Pár nap várakozást követően, válasz híján ismét megrendeltem a DIGINET 100 előfizetését, amire ezúttal azonnal érkezett egy automatikus válasz. A korábban a vevőszolgálatnak küldött levelemre több mint két hét múlva érkezett csak reakció, amiben biztosítottak, hogy adott címről mindkét megrendelés megérkezett és a bekötés előtt időegyeztetés miatt megkeresnek.

(Melyik kettő, mert adott címről ekkor már három megrendelés lett elküldve…)

Ezután újabb bő két héttel telefonon név szerint kerestek és a hívástól számított 8. napban egyeztünk meg a bekötés idejében. A megbeszélt időpontban valóban megérkezett valaki, de nála nem az én megrendelésem szerződése volt, hanem azé, aki ugyanerre a címre az Okos csomagot kérte, csakhogy vele egy héttel későbbre volt egyeztetve időpont.

Amikor ez kiderült, a szerelőt semmit nem tett, nem hívta a munkalap kiadóját, nem érdekelte az a tény, hogy aki várta, az lényegében értelmetlenül tartózkodott otthon az ostobaságuk miatt, akinek pedig a szerződése szerint csak a következő héten kellett volna a bekötést elvégezni, az rohanhatott haza, hogy ha már egyszer ott van a szerelő, akkor történjék is valami.

Történt.

A bekötést követően a telefon azonnal néma volt, de láss csodát - működött a TV adás és az Internet!

Persze nem sokáig kényeztették a megrendelőt, mert kb. 60 perc elteltével megszűnt mindkét működő szolgáltatás, amire a DIGI készülékén egy világító vörös LED is felhívta a figyelmet.

A hiba bejelentésekor közölték, hogy látják a problémát és azt 72 órán belül, valamikor kijavítják.

Fentiektől függetlenül kénytelen voltam telefonon rákérdezni, hogy akkor az én megrendelésem mikor lesz teljesítve, hiszen a megbeszélt időpontban ezt nem voltak képesek megvalósítani és másik időpont nincs.

A telefonon (1272) a sok idióta fecsegést végighallgatása után az ötös gomb (ügyintéző kapcsolása) megnyomásakor a „beszélgetés” megszakadt, amit hatszor „játszott el velem a DIGI, ami nekem közel 700 Ft-ba került.

Konkrétan az ötös gomb bontotta a hívást!

Ezután a kettes gombbal próbálkoztam (szerződéssel rendelkező ügyfelek) és ekkor azonnal kapcsolt, viszont egy szerződésszámot kért, ami nekem nincs. A másik megrendelő szerződésszámával és némi „ravaszsággal” sikerült egy ügyintézőt lépre csalni, akire ráborítottam a történések zűrzavarát. Nehezen, de megértette, hogy miről van szó, majd ezután próbáltam újabb időpontot kicsikarni, de ez nem sikerült, mert elfogyott a feltöltő kártyás telefonomról a pénz, másrészt már mindent elmondtam és egyébként is pont elegem volt belőlük.

Mondanom sem kell, hogy hűek maradtak a visszataszító szolgáltatói kultúrájukhoz és nem hívtak vissza.