Von Guldenburgh Creative Commons License 2015.10.21 0 0 9794

Üdv Urak !

Köszönöm a kipuff. csonk/leömlő ügyben a tanácsokat.

Ellenben bajság van !!

 

Beszereztem 1 - úgy tűnik - utángyártott csonkot, pedig állítólag gyári.

Első ránézésre minden rendben volt rajta, ám amikor tüzetesebben összenéztük, (persze már itthon)    kiderült, a katalizátor felőli talp részen a 3 furat menetes, mintha felülről, (tő)csavarral kéne a csonkot a katalizátorral összerakni.

Ami azért hatalmas gáz,mert úgy látom, az én motorteremben anyával van összeszerelve a csonk a katalizátorral, a tőcsavar a katalizátor "házában"
 van. Így sehogy sem jön össze a dolog.
 
Lehetséges hogy nem is gyári a csonk ? A "igazi" gyáriakon milyenek ezek a furatok ? Esetleg a gyári is furatos, csak van okosság a beszereléskor ? Pl.  megszüntetni a menetet a furatokban...? (bár ez barbár módszer, ugye)

Mi a teendő ebben az esetben ? Már azon kívül, hogy visszaviszem, s veszek egy valóban gyárit.....meg lettem szo..., izé, tévesztve ?

Bontottat amúgy nem igen találtam, ezt a csonkot egy bontós ajánlotta/adta, állítólag gyári, nincs panasz rá, viszik 1.4, 1.6 tulajok egyaránt.

Előre is köszönöm a segítséget...