anna666
2015.10.17
|
|
0 0
709
|
Helló Fórumozók! Olyan problémában kérném a tanácsotokat vagy ötleteket hogy: vettem egy opel corsa s-d 1.3 cdti -t. Pár hónapra rá megjelent a kisauto a villáskulccsal. Elvittem szerelőhöz ,aki kiolvasta ,hogy az egr szelep nyomásszabályzót vagy mit kell kicserélni és olajcsere is esedékes. Ok ,mindkettő meglett. Rá kb. 3 hétre megint világít kisautó kettévágva! Na gyerunk ismét szerelő ,aki most kiolvasta,hogy a részecskeszűrő teljesen tele és ki kell kormolni. Juh! Életem első turbódizelese ,sőt az első dizelese, ugyhogy csak pillogtam ugye .Erre ő vegyek adalék tőle,öntsem bele és jó 50-60 km -ert menjek vele ,magas fordulaton. Na ez is meg lett téve és ugyanugy semmi. Irány vissza ,mondta nem nagyon csökkent a telítettség csak kb 20 %-ot és drasztikusan nekik kell megcsinálni. Ok ez is megvolt és elaludt lámpácska!:) erre most megint világit a kisautóm a műszerfalon. Egyre több dizeles ismerős mondja ,hogy miért nem szedetem vagy iktatom ki részecskeszürő ,mert felesleges vagy akár az egr-t is.Hát én nem igen értek hozzá ,most holnap elviszem szerelőhöz megint és kíváncsi vagyok ezúttal mit olvasnak ki. Szerintetek ha megint az a gond szedessem ki én is? Mi a véleményetek ? Nagyon megköszönném ,ha megírnátok!És szívesen fogadok minden tanácsot a turbódizelesekkel kapcsolatban. sziasztok és köszi!:) Na voltam kiolvastatni és izzitórendszer hiba::::::(
|
|