Hoztam már pár db-ot kintről ,az első Nubiraként forgalomba helyezett SW az enyém ausztriából jött 2,5évesen 2010ben 3éves kora előtt helyeztem forgalomba.Azt azért nem árt tudni a jó autó kinnt se olcsó a kevés km az megdrágítja a vásárlást ami lefelé való korrekciót jelent árban a következők:sok km,motor-váltó hiba,sérülés,nagyobb előrelátható szervizköltség.
Viszonyítás kép kint egy vezérműszíjcsere 500Euro volt márkaszervizben 2012ben!
Tehát lehet úgy kalkulálni,hogy egy kinti autón a kereskedő szeretne keresni 150-200.000Ft ot plusz szállítás +magyar papírok és akkor be tudod árazni mennyiért vette és mennyire valós a sztori mögötte.
A magyar piacon lévő itthoni autók sajnos a kötelező karbantartást sem kapják meg tisztelet a kivételnek a szokásos sztereotipiákkal ellentétben pont attól a 2 tulajdonosi körtől nem vennék autót amire itthon esküsznek páran :nő,idősebb korosztály(itt is van kivétel).
Nők többsége azt se tudja mikor mit kell cserélni karbantartani az autón,idősebbeknél napi harc van azért,hogy legalább az olajat cserélje ki évente(erre az a válasz nem ment még 15000km et..)
Még egy fontos dolog sajnos az a tapasztalat,hogy nem értenek a szerelők ezekhez az autókhoz lenézik leopelezik pedig sok köze nincs hozzá,sajnos a "szakszervizek" többségéből is rég megszökött az aki értett hozzá,vagy külföldön dolgozik,vagy saját magának.