Elárulom akkor; 10 tonnás Woodstar lett a lelkem. Illetve olyan cimke van rajta. Merthogy dettó ugyanezt Scheppach cimkével is megvehettem volna plusz egy tizesért.
Az első 50 óra után a kézikönyv irja elő az olajcserét, de mondom eléggé szennyes is lett. Szerintem a szivattyú fölösleges részét látom finom iszap alakban az alján.
A tömlőket megbontottam, igaz a másik végükön. Szivattyúval kidolgoztattam a tartályt, majd a dugattyút lenyomtam és igy elvileg kiürült. A maradékot a tartályból egy pici lopótömlővel kifolyattam, de szennyes cucc szerintem még maradt az alján.
Folyamatban van nyomásmérő beszerelése egy T idom segitségével, de még várok hozzá egy 1/4"-es műszercsatlakozót.
Szűrő az valóban jó lenne, de milyet kellene rárakni?
Üzemóra számlálót azt raktam rá. Kénytelen voltam a motor csatlakozó dobozát megcsapolni, mert a kapcsoló doboz össze van szegecselve és nem akartam szétfúrni.
Megjegyzem egy hiján az összes alsó műanyag csúszóbetét szét volt menve. Úgyhogy egy 80-as danamit rúdból esztergáltam pótlást.