jpatko
2015.09.19
|
|
0 0
103
|
Helló!
Az enyém is ugyanezt csinálta (2003-as, óra szerint 248.000km). A hengerfejet elküldtük Taszárra, azt mondták gátrepedés. Hegesztés, szelpfészek+szelep köszörülés, szelepszárszimmeringek cseréje, szóval komplett felújítás után fél évig jó is volt. Ja a hengerfej csavarok annyira rá voltak gyógyulva hogy 6db-nak leszakadt a feje úgyhogy 2 nap alatt jött le a hengerfej. Aztán megint csinálni kezdte. A hengerfej vissza a Kacsó-géphez, megint megnézték, most jó. Megnézték a blokk tetjét is, kiderült, hogy az is el van vetemedve. Erre az volt a válasz, hogy ennyi km-el már nem éri meg felújítani a motort, vegyek egy bontottat... De kőkorszaki házi módszerrel sikerült annyira "megsimogatni" a blokkot hogy most jó valameddig. De persze a második szétszedéskor sikerült megütni a szélvédő alját, úgyhogy az is csere(Érzékelős, UV-szűrős ugyebár, tehát az olcsóbbik fajta...). Márkaszervízben régóta dolgozó szerelő azt mondta, hogy ilyet még nem hallott, a 2.0Hdi az egyik legjobb blokk/hengerfej kombó. Mondjuk én is elég sok helyen kérdezősködtem, de te vagy az első sorstársam... :)
Ui.: Sok sikert, én a tortúra alatt vettem egy másik autót mert persze ez az egész akkor bonyolódott amikor a második gyerekünk született...
Üdv, Jani! |
Előzmény: Gábor Sümegi (94)
|
|