Azt nem írtad, mikori.
Nálam volt:
- hővédős szélvédő csere foltosodás miatt (két üvegréteg között van valami fólia, az levált, és nem lehetett átlátni rajta) (cascora ment, de amúgy 30-40ezerFt lett volna)
- tempomat kapcsoló zárlatos lett, ki-be kapcsolt, magától gyorsított, azért kérdem mikori, mert nekem 2003-as, a kormányon magán van a béna tolókapcsoló, későbbieken talán átették valami külön karra (bontottan 5ezerFt volt)
- digiklíma vezérlőegység csere volt, 8 évesen behalt, télen befújta a hideget, vicces volt (10ezerFt körül volt)
- rugótörés 2x volt, elsőre nem volt az emlegetett tényár, álló helybe esett össze, 75ezer, másodjára menet közben, ha nincs tányér hulla vagyok, ez 50ezer körül volt
- első lámpák szeretnek párásodni, érdemes a tömítését javítani az izzócserélő fedélnél, utángyártott lámpák minősége ürülék szintű, 3 félét próbáltam :)
Más tipikus nem jut eszembe, rossz utak ölik a futóművet, mióta vidékről járok be, éves szinten 50-100ezer megy a futóműre.
Sensodrive váltóval ne vedd, 100ezer kilométerenként 200-300ezerFt ráment eddig :)