Szervusz sumi!
Megvagyok, nagyon köszönöm az érdeklődést! Valamit mindig ügyködök a gépeken, most apasztottam a felújítás alatti motorok számán, mert túl sok vasat tartottam a tűzben. Egy alkatrésznek vásárolt Pannónia P10 forgalmija előkerült, most ez lett az egyik fő célpont a felújítatlan motorok között, és persze még mindig ott a Csepel is. Pedig a Berva blokkokhoz nem kell már sok. A 61-es szürkéhez vettem Riga dugót, van egy fúrható henger és egy főtengely is. Ezekkel együtt kellene elvinnem egy Csepel főtengelyt is felújításra, de az meg elkevertem valahova... Eddig ezért halogattam a dolgot mert nem találom, de addig úgysem kerül elő, amíg nem viszem el a gépműhelybe a felújítandó alkatrészeket, szóval nem keresem tovább.
A kész borsózöld Bervának eltörött a markolatváló fix öntvénye, ezért váltásnál mindig elfordult. Nem feltűnő helyen át lett fúrva a kormányig, majd egy csavar fixálja jelenleg, így már nyugodtan lehet vele váltani.
Sajnos ennyi az összes Bervázásom idénre, ja meg lemostam az eredeti kalapácslakk kéket, aztán visszatoltam a helyére. A kerekekkel kéne kezdenem, de még nincsenek küllőim. Veszek hozzá utángyártott újakat a Csatáriéktól, mert a küllőcsiszolás a Pannónia küllőkkel elég is volt idénre:)
És Te hogy állsz a Bervával, pöfög már?:)