HepiL Creative Commons License 2015.07.16 0 0 6703

Megpróbálom leírni a hibajelenséget. Az egész úgy kezdődött, hogy Erdélyből visszafele úton klímával időnként kihagyott 1 mp-t a motor, de teljesen véletlenszerűen. Menetközben csak a fordulatszám esik párszázat és rögtön megy is tovább, még 1 mp se az egész. Aztán majd egy piros lámpánál álldogálva leállt a motor is, rögtön újraindítás után ment, mintha semmi baja sem lenne. Aztán kikapcsoltam a klímát és a maradék 500 km-en már nem produkált hibát, így visszaértem vele.

Másnap aztán további klíma használat után kezdte a kihagyást megint illetve a leállást álló helyzetben, de minden újraindításnál normálisan indult és ment tovább.

Este gépre tettük, kb 3 óra tesztjárás után sem írt semmilyen hibakódot, a porlasztók értéke is normális és a teszt alatt is teljesen véletlenszerűen mikor úgy gondolta leállt.

Ki lett cserélve a főrelé, a főtengely jeladó, át lett nézve az összes érzékelő. A helyzet addig súlyosbodott, hogy mostmár klíma és további nagy fogyasztó nélkül is leáll/kihagy.

 

Tavaly nyáron cserélték gariban a porlasztókat (állításuk szerint a kábelköteget is cserélték, lekerült most róla a szelepfedél is és a kábelnek külsérelmi nyoma, törés nem látszik rajta, illetve kikerült a motorvezérlő is ázás és oxidáció nyomát nem látni a csatlakozón).

 

A kérdés az lenne, hogy ki tudna ehhez érdemben hozzaszólni esetleg valami okosat mondani?

 

Az autó egy BMR motorkódos 170 lovas dsg dpf

 

Lenne donor autónak egy BKP motorkódos siemens vezérlős, amiben a kérdés az merül fel, hogy az én motorvezérlőmmel és a donor autó porlasztóival az autó elindule?

 

A terv az lenne, hogy bekerül egy új pd kábelköteg a 4 porlasztó a másik autóból illetve a tandem szivattyú.

 

köszönöm