bombaba Creative Commons License 2015.06.28 0 0 2136

A webshopoknak van egy életciklusuk. A működés kezdetén akciók, nagy választék, növekvő érdeklődés. Ha ez a 3 tényező nincs a két félnél - eladó és vevő - összhangban vagy megbomlik az összhang, pl. hibás szállítás, keveredés a növényekben, sok rossz vélemény, visszajelzés, vagy túl magas árak, szállítási költség, vagy nem megfelelő választék,   akkor a shop életciklusa máris lefelé indul.

Minél hosszabb ideje vesz részt a vevő ebben a körben, annál több már nem, de valamikor jó és megbízható  shopot látott, amik már csúsznak lefelé, vagy már meg is szűntek, és jelennek meg helyettük az újak, amikkel kezdődik elölről a kör. 

Ki kell az éppen meglevőket próbálni, minden rendelés előtt többet megnézni, összehasonlítani választékot, árakat. Nem biztos, hogy a tegnapi "jó" shop ma is az, és holnap is az lesz.

Előzmény: fecso77 (2134)