ocell Creative Commons License 2015.06.17 0 0 62

Niagara terméket soha ne vegyetek! Nagyon ráfáztunk! Egy Flóra típusú hidromasszázs kádat vettünk 2014. májusban, azóta többször elromlott az elektronika és egyéb problémáink is adódtak. Ezt lehetne ugyan azon egy elektronikai egység hibájának tekinteni, de olyan kanossza járásunk volt ezzel a céggel, hogy szívem szerint fizetnék pár percért is egy tévé ellen-reklámban, hogy tudassam a világgal, ilyen gyatra terméket és ilyen minősíthetetlen szolgáltatást még nem láttam. Nem olcsó dologról van szó, 380 ezer volt a két személyes hidromasszázs kád. Nem a ledrágábbat kerestük, de megbizható terméket, így akadtunk az akkor még szerintünk "megbízható" Niagara termékeire. Már a kezdés sem volt egyszerű. A nyíregyházi forgalmazó (a Bodó fürdőszoba szalon) nem tájékoztatott, hogy a garancia csak akkor érvényes, ha a Niagara cég szereli be a kádat. Csak annyit mondtak a boltban, csak egy villanyszerelő és egy vízszerelő kell, ők be tudják szerelni. Nos, a kádat leszállította a nyíregyházi bolt, a megkért külsős vízszerelő pedig beszerelte a kádat. Az első probléma az volt, hogy 5 helyen is spriccelt a víz a csövekből. Hívtuk a Bodó féle boltot, ő mosta kezeit, azt mondta hívjuk a gyártót. Hívtuk a gyártót, akkor derült ki, hogy a garancia csak akkor él, ha hivatalos szerelővel (praktikusan velük) szereltetjük be a kádat. Kijöttek a bejelntés után egy héttel, megnézték, vállalták a garanciát (ez az egy pozitívum a céggel kapcsolatban), de kiderült, a villanyszerelők sem tudták mit kell csinálni; konnektort szereltek be a kádhoz, holott ezeket a kádakat direktben kell hálózatra kötni - tudtuk meg a hivatalos szerelőktől. Szóval egy hét után használatba vettük a kádat. 10 nap után több hiba is jelentkezett: 1.) a kezelőpanel nem megfelelően működik: a kezelőpanel magától lekapcsol és utána nem lehet bekapcsolni (a kezelőpanel világít, de nem működteti a levegő és a vízsugarat); 2.) a lefolyó dugót nem lehet a kád oldalán lévő csavarral működtetni; 3.) valahol csöpög a hidromasszázs rendszer csöve, kb. 15-20 perc után víz folyik a kád alól, ha működtetjük a hidromasszázs rendszert; 4.) a hidromasszázs kádon belüli kifolyó (a vízmasszázst létrehozó) szűkítői több helyen is leesnek. Most tíz napot kellett várni a szerelőkre. Garanciális javítás, rendszer működik. Minden szép és jó 2014. novemberig, akkor megint elromlott a kezelőpanel és a lefolyót lezáró csavaró, ami a kád oldalán van (enélkül nem is lehet kiovenni kézzel a kád dugóját, csak egy csavarhúzóval vagy késsel lehet felhúzni a helyéről és utána kézzel ki tudtuk húzni a dugót). Akkor már két hét után jöttek ki a szerelők. Ismét garanciális javítás, a kád működött március 10-ig. Akkor ismét ugyanaz a hiba: a hidromasszázs rendszert működtető elektronikus kezelőpanel romlott el és a kád dugóját kiemelő csavar a kád oldalán. Március 22-én még semmi reakció nem történt a cég részéről. Ismételt jelzés (email plusz telefon) a cég felé, akkor egy héten belül kijöttek és elvitték a kezelőpanelt beviszgálásra. Április 14-én jeleztem a cég felé, hogy már 3 hete ott van a kezelőpanel a cégnél bevizsgálásra. Erre két hétre kijöttek és beszerelték a megjavított kezelőpanelt. Azóta az automata tisztítórendszer nem működik. (Ez arra való, hogy használat után automatikusan kitisztítja a csőrendszert, így nem lesz állott víz a csőrendszerben, nem lesz kellemetlen szag, ami az ilyen kádaknál gyakorta előfordul.) Most itt tartunk.