Otto1989 Creative Commons License 2015.05.06 0 0 6185

Hosszú a történet, leírom röviden:

Nettó 220.000 ft volt az új gyári turbó (nem felújított), valami turbós cégnél. Újat akartam, mert sokáig szeretném használni.

Balszerencsés voltam, mert a gyári új turbó sípolt (nem fütyült mint egy turbó, hanem sípolt).

Visszavittem a műhelybe, olyan hangja volt mintha egyik cső repedt volna meg. Ezt keresték kb 4x vittem vissza ezért, de nem találtak repedt csövet.

Ötödik alkalomra levették a turbót visszavitték a turbós céghez, akik bevizsgálták, majd azt mondták jó, nincs baja.

Hát ugyan azt csinálta továbbra is, majd 1 hétre rá megint leszerelték, megint vissza vitték, és ekkor már egy másik ember nézte meg a turbós cégnél, és kiderült hogy nem volt jó, ezért felújították!

 

Tehát a gyári új turbót 2 hetes korában fel kellett újítani, ami szépen, csendben tette a dolgát az elejébe, de ahogy jönnek a km-ek egyre hangosodik, most 5-ben is ha gyorsítok akkor hallani...

 

Az hogy a történetben ki kit vágott át nem tudom. A szerelő engem, vagy a turbósok a szerelőt, vagy egyik sem, vagy mindkettő, de így alakult, vagy nem tudom mi van, de én gyanítom egy sz@rt raktak bele, vagyis hogy olcsó alkatrészekkel újították fel.

Abba nem is mennék bele, hogy újat fizettem, de felújítottam van.....

 

Nem tudom mitévő legyek, 2 hete szóltam a szerelőmnek, hogy ez a helyzet és ő egyből azzal jött, hogy ez normális, és hogy kopásból adódóan van ez hogy hangosodik. Erre kérdeztem, hogy 12 ezer km után kopás????? Akkor 20 ezret megy el vagy mi???? Szerinte 80-90 ezret el kell mennie (CSAK??), és hogy mindig ezzel a turbós céggel dolgozik, de nem szokott gond lenni (gondolom nem is reklámozná, ha lenne sem....).