Zopah Creative Commons License 2015.04.29 0 0 6142

Sziasztok!

Tanulságul, figyelemfelhívásból ajánlom minden Passat tulajnak az alábbiakat!

2006-os 140 LE-s 2.0 PDTDI, BKP motor. Újonnan vettem magyarországi márkakereskedésben, kizárólag én használtam, a szükséges karbantartások mindig időben szakszerűen el lettek végezve.

70000 km környékén adta meg magát az egyik PD elem, szerencsémre - mivel még nem volt 7 éves - a márkaszervíz az összeset ingyen cserélte.

103000 km-nél jött dráma. MFD-n piros figyelmeztetés: nincs olajnyomás! Városi dugóban, belső sávból kikűzdöttem magam, félreálltam. Autómentő, szervíz, karter, balaszegység le, és előtünt a hiba okozója, egy kb. 7 centiméteres ceruza nagyságú hatszögletes tengely, ami az olajpumpát hajtja. Na erről a tengelyről kopott le a hatszög, megszűnt az olajpumpa hajtása, így az olajnyomás is.

A javítás sok százezer Ft. , mindez egy szinte filléres alkatrész, és szerintem a hibás konstrukció miatt.

 Ajánlom az alábbi linket:

 

http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2014/12/28/igy_megy_gajra_a_szuper_vw-_skoda-_audi-_2.0_tdi-d/

 

Egyébként jó autó:(