Pointer01
2015.04.26
|
|
0 0
352
|
"Vagy mi a garancia, hogy nem bénáznak el holnap megint valamit és utána majd szív egyet újra az ügyfél!"
Semmi. Gondolom te még soha nem hibáztál és erre a jövő tekintetében garanciát is vállalsz. Habár az ilyen óbrézós proli ügyfelek inkább láblógatni tudnak. SMS-ben senki nem fog neked levelet írni, így a „Direknet utalás Díjkorrekció!” egy korrekt tájékoztatás volt. Ha nem lennél ilyen, akkor a következő kivonattal kaptál volna erről három mondatban - mert papíron elfér, szemben a 160 karakteres SMS-sel - magyarázatot. Egyébként ha ennyire odaver neked 7000 forint, akkor neked nem bankra, hanem munkára van szükséged. A jogosságát meg hülyeség vitatni. Ha egyszer a kondilistában az van, hogy annyi, akkor annyi is lesz, akkor is, ha valahol, valaki rosszul állít be paramétereket és jogos, hogy utólag beszedik. Ritka idegesítő ez az indignálódásod. A megfigyelésem szerint az ilyen emberek a legtrehányabbak, a leginkább flegmák, amikor ők hibáznak (elég gyakran), de verik a nyálukat, ha más öt évben egyszer megcsúszik. |
Előzmény: Ivan27 (350)
|
|