A jelentős kormánykopás sok vezetett km-re utal. Az enyémben 86ezer van és 1edül 10 és 2 óránál van enyhe halvány 1mm széles kopás a bőrvarratnál.
Az én autómat is sérülten vettem, igaz ismertem a tulajt és a sérülés okát is. A jobb eleje kapott el egy utánfutó csücsköt. Javították, ha közelről nézem, akkor látszik, ha majd nagyon zavar, akkor megcsináltatom. Viszont mechanikailag nagyon jó volt az autó a belseje pedig iszonyat patent, 71e km-el vettem. A szervizkönyv vezetett volt, 1 szervizbe járt, ott le is informáltam.
Én azért fordultam magánszemélyhez, mert az összes kereskedő át akart b.szni (tisztelet a kivételnek, lehet, hogy pont rosszakhoz mentem). Csinosan és jó szögből fotózott ígéretes autókat néztem meg (nem csak lacsit) és valóságban lepukkadt szarok voltak, persze a kereskedő telefonon is ódákat zengett róluk, pedig mindegyiküknél úgy kezdtem, hogy:
- autót akarok és autót fogok venni,
- van pénzem és ami megtetszik azt hezitálás nélkül elviszem,
- állapotra megyek, a km másodlagos,
- hiába kevés a km ha szar az autó,
- nem érdekel ha sok a km, de patent és őszinte a verda,
- nem ringatom magam abba a hitbe hogy templomjárót veszek, amit sose vettek elő és sose törtek meg,
- viszont csak olyat mutasson, ami az elvárásaimnak megfelel és fölöslegesen ne húzzuk egymás idejét.
A kereskedőkkel folyton egymás idejét húztuk. A klasszikus eset volt a nemdohányzós autó, majd kérdeztem, hogy mitől kokszos a szivargyújtó: - hátttt öööö az a másikból lett áttéve... El is köszöntem a kollégától...
Vagy a fasza törésmentes autó, végigpittyegtetve (sztem manipulált vastagságmérővel), majd amikor felkutattam az eredeti tulajt, bevallotta, hogy 6 hónaposan gazd. totálkárrá zúzta a verdát, amit a kereskedő beszámított neki 1 újba, és meg ne vegyem azt a kocsit, mert csodálkozott h élve kiszállt belőle. Nyilván megutaztatták az autót "még 1 tulajon keresztül", és csilivili keveset futottan kirakták a fehér kavicsos placc közepére.
Arról meg nem is beszélek, aki azt mondta, hogy akkor vihetem az autót szervizbe ellenőrizni, ha leraktam a foglalót, ami az övő marad... :D LOL :D
Így hát azt mondtam h addig m1ek, amíg 1 őszinte magántulajt nem találok, akinek a garázsából veszem meg a kocsit.
Nem lebeszéllek a kereskedőkről, mert bizti van korrekt is (pl. a totalcaros becsületesnepper nekem tök szimpatikus), csak megosztottam a tapasztalataimat.
U.i. Capitain kollégának igaza van, a szelepfedél tömítés tuti cserés lesz 1 használt autón. Az alkatrész cca 4e ft, az enyémnél is kezdett szivárogni az olaj a 3as gyertyánál, de a blokk kívülről még porszáraz volt.