kinsky77 Creative Commons License 2015.04.14 0 0 3364

Szia!

 

Az olaj 1000km után kokszos korom fekete. Nem cserélem le. Arra jutottam, hogy a héten kap egy kompresszió mérést. Ha rendben van a kompresszió, akkor kizárásos alapon szerintem szelep szimering lehet a gond. Kipucoltam az injektor házat, patent lett. Az új akkuval pöccre indult, szép stabil alapjárat. Kerültem vele a városban. Meg szűnt a visszadurrogása lassításkor, de kimentem a városból 8km táv 90-100km/h-val és megálltam. Szépen csöpögött a levegőszűrő házból a olajkifolyón a fekete lé. Alapjárat ingadozó lett, lassításkor néha le is áll és durrog lassításkor. Telemegy valószínű olajos szutyokkal a szenzor és bezavarja teljesen a porlasztást. Igazad van, csak meg kell bontani. 

Előzmény: Szere28 (3360)