Nehéz kihámozni a válaszokból a jót, pedig már elhangzott, ráadásul talán az első volt (mica-r?).
Ne turbótakarítást fontolgassa, amíg azt sem tudod, hogy mia hiba. A minimum az, hogy ki kell olvasni a hibatárat. Neadjisten diagnosztizálni, élőadatot nézni...
Sok minden lehet az ok. Lehet ténylegesen a lekormolódott turbógeometria, de lehet lyukas szívócső is, meg még jópár dolog, ami miatt vészüzemben megy az autó.
Mivel nem ismered a működését, ezért ne legyen válasz a lyukas csőre az, hogy újraindításra nem javul meg! Tényleg nem javul meg, a következő hibás működésig megint jól engedi az ecu üzemelni az autót. De ugyanez igaz a turbógeo-ra is.
Tehát: hibatár kiolvasása, és a pontos hiba kód, és a mellé rakott szöveg pontos (!!!) ismeretében sokkal okosabbak leszünk. Ha lehet, akkor vcds-sel legyen kiolvasva, mert néha elég érdekes leírásokat adnak az univerzális kütyük. A hibakód meg nem elég, mert abból nem derül ki, hogy alultöltött, vagy túltöltött. Ha egyáltalán nyomásgondja van...