Nos, hogy itthon a kereskedők nem sokat tudnak mondani a kiegészítőkről, azon sajnos nincs miért csodálkozni: amennyi új autót, s főleg ebből a fajtából eladnak, úgy nem is csodálom, ha a gyár véletlenül sem hordozza őket a tenyerén az extrák demó példányainak ellátásával. Prospektusból, körömnyi képekből meg ember legyen a talpán, aki kitalálja, milyen annak az izének a fogása, a tartása, a minősége, stb.
Azon viszont, hogy Franciaországban is hasonlóan tehetetlenek s igény esetén bemutatni sem tudják a dolgokat, azért már meglepődöm. Most jöttem vissza Párizsból (volt egy kis munkám arrafelé), és láttam jó pár új Picasso-t, bár kétségtelenül ott sem volt túlreprezentálva. Ami néha jó is. :-)
A sebesség témába ne menjünk sokkal jobban bele, mert engem úgy sem fogsz meggyőzni. Sajna már a 307-es fórumból önként távoztam, annyira egyedül voltam a véleményemmel a nagy sebesség indokolatlan bevállalásával való szembenállásommal. Persze én már megtapasztaltam a rokoni körömben történt pár tragikus eset kapcsán azt, hogy milyen azon az oldalon állni, amikor a nagy sebesség már nem az élvezetéről ismerszik meg, hanem az elszenvedett károkról és fájdalmakról.
Ezért én továbbra is azt mondom, ne hívd ki a sorsot magad ellen a nagy sebesség hajszolásával, kivéve ha az életbevágó! Főleg 3 gyermekkel nem. Mondom ezt szintén 3 gyermekes szülőként is. Minél nagyobb a sebesség, annál kevésbé kontrollálható egy esetleges durrdefekt, egy eléd vágó másik autó és még sorolhatnám. Tudni kell, hol a határ, megéri-e az a 10 perc, félóra, 1 óra, stb. a kockázatot.