Szerintem mindenki rögtön érti, hogy mit jelent a testelés.:-) Csak ha már beleártjuk magunkat egy ilyen szakmába, talán érdemes a szakkifejezéseit is megtanulni, mert így automatikusan azt is megtanuljuk, hogy mi a különbség a föld, a test és a hideg pont között. Ami baromi hasznos lesz, ha egyszer valami kényes HIFI-t szerelsz a Vivaro-ba. xD.
Én pusztán arra utaltam, hogy valamikor, valaki(k) miatt teljesen elterjedt ez a "testelés" kifejezés, de annyira, hogy ha valaki szabatosan fogalmaz, szinte megütközést kelt, mi több, utaltam a Merci fórumra, ott még egy egész picikét trollkodtak is emiatt. Azt találtam kérdezni, hogy a 124-es hátuljában van-e földelési pont. :-) Mert hogy a hiedelemmel ellentétnem ha szükség van egy negatívra, akkor nem szabad csakúgy a kaszni tetszőleges helyéről, a "testről" venni egyet valami csavar segítségével. Ezt 100 bütykölgetőből 99 nem tudja, ezért csinálja.
Az meg szinte filozófiai kérdés inkább, hogy egy autónak van-e teste, és hogy az akksi negatívját a testre kötöd ( kiére is? :DDD) vagy a kasznira, de egyébként földre, vagy föld potenciálra, mert hogy az autók "negatív földelésesek".
De gyakorlati jelentősége ennek az egésznek nincs. Keress rá, hány helyen használják ezt a szó kapcsolatot, hogy LED-es izzó. Hát régen rossz, ha a LED izzik. Az elektromos autóknál is furcsán hat a gázpedál szó. Sok ilyen van. Mondjuk ezeknél talán még nem alakult ki a magyar szakszó, vagy nagyon hosszú lenne, pl. LED-es fényforrás, nyomatékszabályzó pedál? Én ezeknek nem örülnék.
Ennyit a filozofálgatásról. :-)